۱۳۹۰ تیر ۲۰, دوشنبه

لینک و دیدگاه های که در سایت آزادگی حذف شده

با درود
محترم های گردانندگان و مدیران سایت یا مسئولین عزیز
بنا به برخی نمی دانم مشکلات چند لینک اینجانب که ارسال گردیده بود و اتفاقن داغ هم شده بود در یک دروه زمانی چند روزه دیگر در صفحه لینک های ارسالی من وجود ندارد. علاوه بر آن دیدگاه های که طی آن چند روز پای برخی لینک ها نوشته بودم نیز در صفحه دیدگاه های من وجود ندارد و حذف شده است. چند بار به پیشتبانی پیغام دادم در چند روز مختلف ولی تا اکنون جوابی نگرفتم حال با این لینک سوال ام را به صورت عمومی مطرح می کنم. از آنجا که لینک های که ارسال کردم و دیدگاه های که نگاشتم به عنوان آرشیو مدنظر من است حذف شدن آنها بدون هیچ توضیح ، باعث سوء تفاهم شده است و از آنجا که برخی لینک ها و دیدگاه ها در نقد اصلاح طلبی و همچنین دین بوده ، لطفن در این زمینه پاسخگو باشید و در صورت امکان مشکل را برطرف کنید.






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر